ulje i benzin (fiat tipo )
2 posters
Stranica 1 / 1.
ulje i benzin (fiat tipo )
znaci vako momci skoro sam kupio tipa dovezo sam ga bez problema 40 kilometara je preso bas fino i kad sam neki dan palio skino sam filter sa karba i normala upalio radio je jedno min i onda ga malo isturiram da bi mi na crijevo iberlafua koje je spojeno u granu zracnog filtera izbacio bas fino neke smjese nesto izmedju ulja i benzina nisam ni sam siguran sta je al mislim da je to dvoje mjesano, ugl odma pomislim da je otisla benzinska pumpa i rastavim je medjutim pupma je 100% dobra nigdje nije pukla membrana i slicno znaci nju moozemo otpisat pa me zanima vase misljenje sta bi moglo bit, samo da napomenem da je nivo ulja u motoru na samom max-u tako je bilo kako sam ga kupio i nikako da ufatim vremena da ga malo ispustim (mozda se i zbog tog ovo desava, ko kad sam laik veze nemam) a i na onom kontrolnom stapicu za ulje mi se osjeti benzin :S ,eto svi savjeti i dijagnoze su dobro dosli
malik- Aktivni Član
- Broj komentara : 154
Registration date : 16.09.2011
Re: ulje i benzin (fiat tipo )
Fiat tipo 1.4 i 1.6 imaju tip iberlaufa kao i stojadin i prilikom jače turaže povrate ulje iz kartera na iberlauf.To se zna dogodit jer je vjerovatno iberlauf mjestimično začepljen i nema normalan odušak.i drugi razlog može biti da su uljne karike zaljepile tj.da propuštaju kompresiju u karter.to se u vožnji teško dešava znači bez brige samo gas i broji bezbrižno kilometre.
Zloćko- MODERATOR SPAMER
- Broj komentara : 6968
Registration date : 14.12.2010
crijevo od iberlaufa sam pregledo danas nije zacepljeno, a muci me to zbog toga sto mi nekako mjesa benzin sa uljem tj povecava nivo i razrijedjuje ulje
malik- Aktivni Član
- Broj komentara : 154
Registration date : 16.09.2011
benziska pumpa ti to može mješati bez obzira na to što ona ispravno pumpa gorivo zamjeni nju i ulje sa filterom i vidi ima li razlike.Kod benzinca je jako teško da gorivo iz cilindara završi u karteru.
Zloćko- MODERATOR SPAMER