Pumpa goriva?
+3
Optimista
asconaextreme
Najdrazi_Tatica
7 posters
Stranica 1 / 2.
Stranica 1 / 2. • 1, 2
Pumpa goriva?
Jucer sam mjenjao crijevo i filter sta idu iz pumpe goriva do karburatora i kad sam skinuo staro crijevo vidio dam da iz pumpe ide gorivo, brzo sam stavio novo crijevo i filter sve zategao i vidim da se filter odmah napunio gorivom.
E sad posto sam ja amater i nekuzim se u te stvari nemojte mi se rugat kad vas pitam jeli to normalno s obzirom da je auto ugaseni i bez kontakta...
Inace auto mi se gasi u leru i prije i poslje te promjene a jos sam promjenio svjećice i uštimavao fazu i ler gas nista ne pomaze...
E sad posto sam ja amater i nekuzim se u te stvari nemojte mi se rugat kad vas pitam jeli to normalno s obzirom da je auto ugaseni i bez kontakta...
Inace auto mi se gasi u leru i prije i poslje te promjene a jos sam promjenio svjećice i uštimavao fazu i ler gas nista ne pomaze...
Najdrazi_Tatica- Član
- Broj komentara : 88
Registration date : 26.12.2014
Re: Pumpa goriva?
filter benzine se stavlja prije pumpe
u pumpi imaju dva "ventila" ili kako ih tko zove i nebi smilo curit gorivo
kupiš niskotlačnu elektro pumpu i riješiš problem
u pumpi imaju dva "ventila" ili kako ih tko zove i nebi smilo curit gorivo
kupiš niskotlačnu elektro pumpu i riješiš problem
asconaextreme- Aktivni Član Foruma
- Broj komentara : 1106
Registration date : 23.10.2012
Ma imam ja novu novcatu pumpu goriva ako je do nje problem a taj filter je onaj mali sta ide prije karuratora vec je i bio tu samo sam ja stavio novi jer je ovaj bio stariji od mene...
Najdrazi_Tatica- Član
E da jos pitam jeli se onda fico gasi u leru zbog te pumpe jer to mi je palo na pamet jer sam prije par godina ima na motoru problem svaki put bi se ugasio na semaforu a palio bi i vozio normalno isto ko i sad fico pa sam slucajno otkrio kvar kad sam skidao rezervar i svatio da izlazi gorivo kroz pumpu a znam da prije nije izlazilo, zamjenio pumpu i sve super nakon toga...
Najdrazi_Tatica- Član